Arkadaşınız direkt kendisi başvuru yapabilir hocam , yönetim uygun görürse başvuruyu onaylar
davetiye neden isteniliyor ki anlamadım ben. Kendisi başvuru yapsın yönetim uygun görürse zaten davetiye veriyor.
hocam aktif olarak kullandığı bir websitesi yok ve davetiye ile işler biraz daha hızlı oluyor. Ve kefil olmadığım kimseyi foruma almak için çabalamam