fRee_Redd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pek anlayacaklarini sanmıyorum sonuçta izin verdikleri siteden ödeme alınıyor açıklama vs de yok sadece 200 TL ödendi gibi anca şikayet olması lazım sanki başka türlü nasıl anlayacaklar ki? Görev sitene üye olup girecek hali yokya anlastigin firma

Bir Türk'e imkansız de.. otur çekirdek çitle izle
Buralarda yazılanları bizlerde okuyoruz bugün kaç tane siteye üye olduğumuzu tahmin bile edemezsiniz, kısaca hiç bir firmaya böyle şeyler yapmayın 😊

Sevgiler