Kanunen yasak birşey yok hizmet karşılığı ücret alınıyor evet bu firmalara sakıncalı gözüküp kabul etmemeleri çok normal onlara tek sözüm yok peki bu durumda içeride ki parama cokebilir mı? Sadece engelleyip iptal mi eder?
Çökmez demek isterdim ama kestiremiyorum. Yaşayanlara sormak lazım.