Kanunen yasak birşey yok hizmet karşılığı ücret alınıyor evet bu firmalara sakıncalı gözüküp kabul etmemeleri çok normal onlara tek sözüm yok peki bu durumda içeride ki parama cokebilir mı? Sadece engelleyip iptal mi eder?

metehandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayet elbette olacaktır ve sizden loglar talep edilecektir. Bu süreçte de farkedeceklerdir. Net.