Pek anlayacaklarini sanmıyorum sonuçta izin verdikleri siteden ödeme alınıyor açıklama vs de yok sadece 200 TL ödendi gibi anca şikayet olması lazım sanki başka türlü nasıl anlayacaklar ki? Görev sitene üye olup girecek hali yokya anlastigin firma
Bir Türk'e imkansız de.. otur çekirdek çitle izle
Şikayet elbette olacaktır ve sizden loglar talep edilecektir. Bu süreçte de farkedeceklerdir. Net.