Biproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arkadaş daha doğru söylüyor neden çünkü aynı tip askerlik yapmışız sürgün dediği yerler geri hizmet bölgeleridir buraya ya sorunlu adam gönderirler yada sürgün yer mesela ikmal komutanlığında askersiniz kavga ettiniz hop kendinizi o komutanlığın sürgün yerinde bulursunuz artık hırlı hırsız uyuşturucu bağımlısı sorunlu ne kadar tip varsa ordadır. Eskiden uzun kısa dönem varken kısa dönemleride son yılalrda askerlerin psikolojisi bozuluyor diye sürgün yerlerine atıyorlardı. Bende sürgün yerine kısa dönem gittim allah bir daha yaptırmasın ben hayatımda bu kadar kötü duruma düşmedim etmedikleri laf hakaret kalmadı niye ben 6 ay yapıyorum diye komutanalrda sürgündü onalrda ayrı terane idi. 13 kişiyi çürüge yolladım 5 ayda hiç birşeyleri yoktu sadece askerlik yapmak istemiyorlardı.
Yazhanedeydim ben o evraklar o kadar çok uğraştırıyordu ki yok işlevsellik üst yazı falan