Hocam ben kulaktan çürük aldım size şöyle anlatayım.
4. seninin sonunda otomatik çürük alıyorsunuz ben bu şekilde almıştım. (Gönüllü olarak gitmek istememe rağmen askere almadılar.)

18 yaşında sol kulağımdan ameliyat oldum. 19 yaşımın sonunda muayene gittiğimde sol kulağımdan ameliyat olduğum için askeri hastahaneye sevk ettiler. Askeri hastahanedeki doktor kulak daha iyiye gidebilir diye ertesi seneye erteleme verdi.
Ertesi sene tekrar gittiğimde tekrar iyileşebilir diye öbür seneye ertelediler.
Ertesi sene tekrar gittiğimde sağ kulağımdan rahatsız olduğum için ameliyat olmuştu ve iyileşebilir diye öbür seneye tekrar ertelediler.
Ertesi sene tekrar gittiğimde sol kulağımdan tekrar ameliyat olmuştum öbür seneye erteleyeceklerdi ki 5. sene olduğu bir karar vermek zorundaydılar ve çürük aldım