Hocam benim durumum o kadar mühim değil ama durumu kötü olan bir hasta bu durumda randevu filan alamaz gerçekten.
Güzel bir twit vardı bulamadım. Şöyle bir şeyler yazıyordu.
"Önceden hastanede kuyruğa girer randevu alamazdık şimdi teknoloji gelişti direkt mhrs randevu vermiyor"

Buna benzer bir şeydi