reprimond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ankarada ya acile gideceksin yada özele.
Geçmiş olsun
Hocam benim durumum o kadar mühim değil ama durumu kötü olan bir hasta bu durumda randevu filan alamaz gerçekten.