Herkese selamlar,

Yaklaşık iki ay önce Aydın Adnan Menderes Üniversite Hastanesi'nde burnumdaki et (nazal polip) ve eğrilik (nazal septum deviasyonu) için ameliyat olmuştum. Şuan üniversitelerin açılması sebebiyle öğrenim gördüğüm Ankara'da yaşıyorum. Kontrol ve bir şikayetimden ötürü KBB'ye randevu almak istiyorum fakat Ankara genelinde hiçbir üniversite hastanesi online randevu sisteminde randevu vermiyor. Birkaçı 10 gün içerisinde tüm randevular dolu diye reddediyor, diğerleri randevu takvimi listeliyor çoğu dolu ya da kapalı görünüyor. MHRS'den Ankara ili, Çankaya ilçesi, KBB polikliniği için hastane farketmeksizin randevu aratıyorum bir yerde "semt polikliniği" adında bir kurum için en erken 2 Aralık'a randevu veriyor. Şuan ne yapabileceğim konusunda hiçbir fikrim yok. Kocaman Ankara Şehir Hastanesi bile randevu vermiyor. Acaba üniversite hastanelerini telefonla arayarak randevu almaya çalışsam alabilir miyim?

Bilgisi ve önerisi olan herkese şimdiden teşekkürler...

Not: Kendinize iyi bakın, sağlıcakla kalın. Türkiye'de anlaşılan hasta olmak gerçekten sıkıntılı bir süreç. Hasta olmamaya dikkat edin.