Gulaykrkmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba ben hemşireyim; bahsettiğiniz belirtiler nörolojik hastalıklardan da kaynaklı olabilir. Hem göz doktoru hem de nöroloji muayenesi olmanızı tavsiye ederim.
bir yandan da boyun düzleşmesi var. Siz öyle deyince acaba sinirlerimde veya damarlarda sıkışma mı oluyor diye düşündüm. Randevu vermiyor hastaneler en kısa zamanda gitmeye çalışcağım. Teşekkürler tüm yorumlar için.