Bölümlerin hiçbiri size eğitim vermiyor. Birçoğunu kendiniz çalışarak da öğrenebilirsiniz. Diploması belge niteliği taşıyan bölümleri tercih ederim ben olsam. Mesela turizm okuyunca türsab belgesi alabiliyorsunuz. Emlak okuyunca emlakçılık belgesi alabiliyorsunuz. Bu işleri yapmak için bu belgelerin olması şart. Bu şekilde olan bölümler faydalı olur diye düşünüyorum. İş sağlığı ve güvenliği de sanırım bu şekilde. Sadece belgesi bile iş yapıyor.