Selamun Aleykum, arkadaşlar başvurumuzu yapacağız Allahın izniyle. Kafası karışık olan arkadaşlarada yardımcı olacaktır yorumlarınız.
Açık öğretim üzerinden Önü açık, şu bölüm iyidir diyebileceğiniz önerebileceğiniz bölümler neler? tercihen sözel bölümler düşünüyorum.

düşündüğüm bölümler;
Sosyal medya yöneticiliği, web tasarım ve kodlama, laborant ve veteriner sağlık, tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik, iş sağlığı ve güvenliği