Kesinlikle WPML. SEO açısından çok daha avantajlı
Bende öyle olacağını düşünüyorum hocam ama 4 dil deneyeceğim için kararsız kaldım. Ayrı domain almak çok uzak kalıyor zaten. Yukarıda arkadaşın dediği ile wpml arasında kararsız kaldım. Ancak wpml konu içi geçiş yapma özgürlüğü verdiği için daha kullanışlı ve hemen hemen tüm herşey çevrilebiliyor. Bu da kullanım kolaylığı sağlıyor. Sizce dil sayısının fazla olması sıkıntı yaratır mı?