Bende de var yani ibs den şüpheleniyorlar ama henüz teşhis konulmadı 16 yaşındayım 2 yildir var son 5 6 aydir aşırı fazla sıkıntı yaratıyor sürekli şişkinlik karın ağrısı sürekli tuvalet hissi gibi şikayetlerim vardi ama eskiden cok rahatsiz etmediği için üşüttüm heralde der geçerdim kafede çalışıyordum bıraktım bu hastalik yuzunden simdi okullar açıldı okul 15 dakikalik uzaklikta ama 1.5 saat erken kalkıp 3 4 defa tuvalete gidiyorum okulda karnım ağrımasın diye cok kötü hastalik gunde 10 15 defatuvalete gidiyorum sizde galiba kabızlık olarak görünmüş bu hastalikta %70kabizlik %30 ishal olarak görünür 2 ay önce doktora gittim 18 yaş alti olduğum için sadece çocuk doktoru muayene ediyor baska bölüme gidemiyorum kan testi film ve büyük abdest testi istedi sonuçlar temiz cıkmış bi diyetisyen enbiosis doktoru ile görüştüm 2.500 tl istedi teşhis ve tedavi için boyle bir ücreti veremeyeceğim için tekrar hastaneye gittim bu seferde samsuna yeşil alan(oncelikli hasta) açtılar orayada git gel çok masraf oluyor orayada gidemedim zamana bıraktım

bende ücretsiz diyetisyenlerle biraz konustup bilgiedindim tatlıdan ve beyaz unlu yiyeceklerden uzak dur kara buğday(tam buğday) ekmeği tüket tedavi etmiyor ama illaki etkisini görürsün rahatlatır sizi yazim hatalarını pek dikkate almayın birazda uzun oldu yazım kusura bakmayin hayırlı geceler.