rootcause adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Wisecp yazılımına tema istiyorum yapabilecek kişiler pmden yazabilirler mi temayı göstereceğim.
Merhaba,
WhatsApp üzerinden ulaşım sağlayabilirsiniz.