Hiç bir tedbir, önlem falan yok. Vaka sayıları gayet normal. Aşı oranı yüksek olduğu için ağır geçirme ve ölüm oranı düşük.

Etrafımda çok sayıda vaka vardı yakın zamanda, hatta ölenler oldu.