Ülkede maske takan toplasan 100 kişi olduğu içindir. Gençler bana bişe olmaz edasında kafelerde takılıyo yaşlılar kahveden çıkmıyor e geri kalanın zaten umrunda değil. Bence 30 k vaka az çünkü çoğunluk test bile vermiyor. Covid+ sayısının 50 k civarında olduğunu düşünüyorum. Çünkü asemptomatik Vaka çok fazla