Merhaba arkadaşlar,

Ben bir şey merak ediyorum

Pandeminin ilk çıktığı günden beri takip ediyorum. (ilk yıl neredeyse her akşam..) Son 1 yıldır ayda bir...

Önceden günlük 200 vaka olurdu kim olmuş kim olmamış tek tek bilirdik. Şimdi günlük 30k vaka açıklanıyor nerede bu hastalananlar? Niye 45 vakadan 55 vakaya çıktığımız gündem yok?

25 eylül 1ekim arasında 195.449 vaka olmuş günlük ORTALAMA 27.921 Vakaya denk geliyor.
Son 1 aydır etrafınızda kaç kişi corona oldu?

Yoksa bu Corona benim etrafımdan mı uzaklaştı?







Kaynak ve görseller: https://covid19.saglik.gov.tr/