Görseller ve dosyalar manuel olarak optimize edilmediğinde ne anlamı var siteye ''optimizasyon hizmeti'' vermenin?
Site ağırlığı manuel olarak minimum düzeye inmeden ''ben optimizasyon yapıyorum'' demesin kimse!

Bayılıyorum 1 saatte site teslim edenlere. Neymiş, 100 puan oldu aferini al.. Bir de iş biliyorum diye geçinirler.

Ama şunu da iyi bilin ki sayelerinde ben daha çok kazanıyorum. Aynen böyle devam etsinler!

Konuya dahil olmayayım dedim ama ukala ukala yazanlar olunca çileden çıkıyor insan.

Az emeğe saygınız yoksa hiç konuşmayın. Kendi reklamınızı yapmayın boş yere. Almışsınız kurumsal üyelik, saçma sapan konular ''sözde nokta atışı' sonra ukalaca yazarsınız.

Emeğe saygınız yoksa, insana saygınız olsun bari..

Hak yemeyi marifet sayanların iş hayatı uzun olmaz, bunu da iyi bilin.