2 çocuğum var eşimle birlikte çalışıyoruz, 2 kira gelirimiz var bende kira ödüyorum. Toplamda aylık çok iyi bir gelirimiz olmasına rağmen çocuklarımın geleceğini göremiyorum. Geçim kaygısı şuan yaşamıyorum ama çocuklarım için yaşıyorum ve en kısa sürede yurt dışına taşınma kararı aldım.