Gayet kaliteli ve benimde desteklediğim bir kazanma ynötemidir fakat herkes öğretmen olamıyor işte hocam. Kimisi öğretecem diyor. Her şey mükemmel ama içeriği kötü oluyor. İnsanlar öğrendiklerini daha konforlu öğretme çabasında olmalılar. Sadce kaliteli sunum değil aynı zamanda verilerin de kaliteli olması lazım. Şu an bu yazıyı kimbilir kaç kişi yarısına kadar okudu ve direk eğitim videoları çekti. Bu eğitimler ise bakıyorsun zengin olmuyor.

Makale için teşekkürler ağzınıza sağlık.