Malum kişi yine konuyu evirmiş çevirmiş kendine bağlamış reklamını yapmaya çalıştım. Konu sahibi pek sabırlı, erdemli biriymiş ki yoğun tahrik karşısında bile efendiliği bozmamış.
Yaklaşık bir ay önce uyarmıştım insanları:
https://www.r10.net/off-topic/296035...r-oyle-de.html