kesinlikle.. hiçbirşeyi olmadan sıfırdan başlayacaklara hayat çok zor. evlilik işbulma mobilya ...
Yapmasak da ayrı bir dünya. Yani tamam, bazı şeylerin yaşı yoktur, birisi 50 yaşında çok zengin olabilir, 45 yaşında yaptığı evlilikten çok mutlu olabilir falan ama işte bir gençlik çalındı bizden.