Yumurtanın kolisi olmuş 30 lira. Adam daha ucuza satıyorsa millet oraya yüklenir. Bizim burda da biri ekmeği 1,5 ₺, diğere 1,75 ₺ satıyordu. Diğerinde hep kuyruk olurdu.