Biz de uygun kira ödüyorduk, son fiyatlardan sonra bizim ev sahibinin de gözü döndü, çıkartıyor. Ev sahibi pandemi veya ev bulmak için kötü zamanlar nedeniyle anlayışlı olsa bile muhtemelen akrabaları, ailesi, çevresi, hatta sizin komşularınız onu dürtecektir, o da bir süre sonra "4-5 katı kira almak varken keriz gibi bunları niye bedava oturtuyorum" demeye başlar, sonra ya "çıkın" der, ya yasal olan orandan fazla zam için çabası olur. Anlayacağınız uygun kira demek risk demek, hazırlıklı olmanız lazım.