Selamlar, en azından yolu yarılamışsınız, belli başlı aşamaları geçmişsiniz yani. 20'li yaşların başındaki arkadaşlar için herşey daha zor olacak gibi görünüyor.
kesinlikle.. hiçbirşeyi olmadan sıfırdan başlayacaklara hayat çok zor. evlilik işbulma mobilya ...