seric33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendimi bildim bileli reel işler ve e ticaret yapıyorum devasa miktarlarda kazandığım zamanlarda oldu tek cezayla tüm birikimimden fazlasını kaybettiğim batış zamanlarımda oldu ama yapmadığım tek bir hata var oda bi mütahitin demirden kumdan çalarak tek depremde yıkılacak 50 bine mal ettiği daire için 300 bin liralık kredi çekip onu da 20 yıl boyunca 600bin olarak ödemektir bu iş ciddi anlamda aklı başında adamın yapmayacağı birşeydir gerekirse tek göz odada kirada otururum yine de 20 yılımı bankalara ipotek etmem 1 tane hayatın var bu kadar akıl tutulması yaşamak için hayattan vazgeçmiş olmak gerekir ekonomide ki altın kural duran varlığın enflasyon karşısında değerlenmeyeceğidir arkadaşlar cebinizde nakit yoksa kredi çekip malk mülk sahibi olmayı aklınızın ucundan dahi geçirmeyin vallahi billahi o evin içinde tek akşam kafanı yastığa rahat koyamazsın tecrübeyle sabit bu. Son 5 yıldır tl üzerinde 1 lira dahi birikim yapmıyorum size de bunu tavsiye ederim ülkede çocuklara gelecek kurmak ileriye yönelik yatırım yapmak artık hayal karnını doyuran gemisini kurtaran kaptan değiştirmek yada düzeltmek için tekil mücadeleler anlamsız konu siyasetten bağımsız olarak topyekün reformlarla alakalı mevcut hükümet değişsin yerine gelen x partisi a dan z ye tüm ekonomik reformları yapsın fabrikalar üretim cart curt ciddi mana da şaha kalksak dahi son 20 yıl içindeki yıkımı toplamamız en az 10 yıl sürer zira bir kap yoğurt 18 liraysa bu ülkede kimse yoğurt üretemediği için değil vatandaşın çüş kardeşim 18 liraya yoğurt mu olur demediği içindir. Bu algıyı değiştirmek 10 yıl değil 100 yıl bile sürebilir ben gibi 30 u devirmiş arkadaşların da 20lerinde ki gençlerinde ne bu kadar sabrı ne de zamanı var tüm isyanımız çalınan zamanımız aslında geleceğin hepimiz için bu kadar karanlık olması geçmişimizden kaynaklanıyor. Aşırı şükürlücük damarlamıza işlemiş fakirliğin allaha yakın olmakla hiçbir alakası yok kardeşim çocuk pedofilisi fakir de var ateist fakir de var şükretmek devletin değil Allah ın sana verdiklerine yapılır namuslu bir eş sağlıklı çocuklar iyi bir aile iyi arkadaşlara sağlığa ve diğer şeylere yapılır devlet sana maaş veriyosa benim dükkanıma ortak olup yıllık gelirimin en az %30 una vergi koyduğu için ödüyor keza senin maaşından bile vergi alıp aldığı vergiyi tekrar vergilendiriyor buna şükür edilmez elin gavuru 1 saatlik ücretiyle 1 günlük ihtiyacını karşılayıp kalanıyla da hayatını yaşarken 1 kilo et için 2 gün çalışmaya şükür edilmez önce bu algıyı yıkmalıyız. Allah yardımcımız olsun
şu devasa miktarları nasıl kazandığını da anlatsaydın. e-ticaret yapıyorum derken millete gerçek bir ürün mü yoksa hayaller mi sattığını.

https://bit.ly/3p86ZtP ( konunun son yorumlarına gidip geçmişe doğru ilerlemeniz kâfi )

zeki insan seni.