mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaptığınız şey kendinizi yüceltirken, başkalarını karalamak.

Bu hızlandırma sektörüne sizden çok sonra girdim. Geçmişinize saygım var.

Ama koltuk kaptırmamak için başkalarının önünü kesmenizi doğru bulmuyorum.
Çünkü zaten yerinizde saydığınız için sizden hızlı gelişenler, sizin önünüze geçti.

Şahsım olarak +3** site hızlandırdım. Eğitim verdiğim arkadaşlar +4**.

1 lisans yetmediği için 2 tane WP Rocket infinite lisansı kullanıyorum.

@Empat; hocam bilir. Yurt dışı kanallarında da iş yapıyoruz.
Site hızlandırmayla alakalı aradığınız her facebook grubunda bizi bulabilirsiniz.

Yerli, yabancı bu kadar siteyi WP Rocket ile hızlandırabilip, müşterilerimizi memnun ederken...
Siz WP Rocket kullanmayı bilmeyen rakiplerimizi memnun edemiyoruz.

Çünküsüne gelince...

Bu forum sitesindeki, bütün hızlandırma hizmeti verenlerin çalışmalarını inceleme fırsatı buldum.

"WP Rocket ne ki? Bas geç." diyenlerinizin ne tür ayarla kurduğunu gördüm. Görmeseydim keşke.

Eğer benim kadar site üzerinde deneyiminiz olsaydı,
WP Rocket kombinasyonlarının onlarca farklı versiyonu olduğunu görürdünüz.

Yine de söylerim. WP Rocket her zaman doğru çözüm değildir.
Yeri geldiğinde başka çözümler uygulanır.

Ama WP Rocket çöp algısı yaratmak yerine kullanmayı bilmediğiniz WP Rocket'in detaylarını bana sorun anlatayım.

Lider WP Rocket demiyorum. Şuan Nitropack açık ara önde. O lisans ücretlerini ödemek isteyenler kullansın.


Sizin gibi bu işleri yapan bir arkadaş daha vardı. Neden WP Rocket değil dediğimde, litespeed ücretsiz demişti.

Yani WP Rocket infinite lisansına ödeme yapmayan bazıları da WP Rocketi karalıyor.

Kazandığınız paraları biraz işinize yatırsanız gelişeceksiniz de... Neyse...
Bu kadar destan yazmana gerek yok, gören de WP Rocket'ın sahibi veya r10 muhtarı sensin sanacak.

Maalesef Türkiye'de okur-yazarlık, okuduğunu anlama oranı çok düşük. @Psyduck; WP Rocket çöp demiyor, eklentiyi karalamıyor, çöp algısı yaratmaya çalışmıyor. Adam diyor ki, insanlar WP Optimizasyon ayağına herkese sürümden WP Rocket'ı kaba tabirle çakıyor, zahmet edip adam akıllı ayarlarını bile yapmıyor. Site en ufak iyileşme gösterdiğinde bu adamlar optimizasyon yapmış, başarılı olmuş görünüyor ama işin aslı bu değil diyor.

Okuduğunuzu anlayın, 2 defa boşa sallamışsın @Psyduck; cevap dahi vermemiş dayanamamış söylemiş sonrasında. Ayrıca mutlaka bunu yapan kişiyi ifşa edin. Nedense bu işi yapanların yapısı, mesaj tarzı, üslubu hep aynı...