Merhaba arkadaşlar yurtdışı görevde olmam sebebiyle ziraat internet bankacılığımı kullanamıyorum. Buraya gelirken sadece turkcell çektiğini söylediler bende hattımı turkcell'e taşıdım. Bu yüzden internet bankacılığımda sim kart blokesi olduğu için giremiyorum.
Arıyorum müşteri hizmetlerini, konuşmak için telefona doğrulama SMS' i yolluyor. Fakat bloke mesajı geldiğinden koduda yollamiyor. (Bu yüzden müşteri hizmetlerine erisemiyorum)
Ziraat kartım diğer mardindeki kışlanın deposunda kaldığından onada erişemiyorum.
Elimde sadece kimliğim var. Ziraatde tanıdığı olan, sorunumu çözecek birisi varsa, çözen arkadaşa temizinden 100 lira göndereceğim.
arıyorsunuz müşteri hizmetlerini, hemen menülere girmeden kayıp çalıntı bildirimi diyorsunuz. kartı kaybettim iptal edin diyorsunuz. yeni kartı gönderelim mi diyecekler. Türkiyede başka bir tanıdığın adresine istiyorsunuz. o kart gelince gidip atm den blokeyi kaldırıyor. güzel yöntem bence