Psyduck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben işin ciddiyetindeyim. Konuya yorum yapan çoğu insan da öyle. Sizinle birebir tartışmaya girmek istemiyorum ama 2 oldu. Artık bir şeyler yazmam gerek.

2'dir konuya yorum atıyorsunuz. Forumda optimizasyon yapan biri olarak yapılan işe karşı çıkacağınıza bana giydiriyorsunuz.

Eklenti kurup geçmiş lafı mı kızdırdı sizi? Neden bu şekilde davranıyorsunuz?

Ayrıca quantum tekniği ile yapan kişiyi bulabilirsiniz zaten, ne diye bu sekilde davranıyorsunuz anlamadım.
Yaptığınız şey kendinizi yüceltirken, başkalarını karalamak.

Bu hızlandırma sektörüne sizden çok sonra girdim. Geçmişinize saygım var.

Ama koltuk kaptırmamak için başkalarının önünü kesmenizi doğru bulmuyorum.
Çünkü zaten yerinizde saydığınız için sizden hızlı gelişenler, sizin önünüze geçti.

Şahsım olarak +3** site hızlandırdım. Eğitim verdiğim arkadaşlar +4** site hızlandırdı.

1 lisans yetmediği için 2 tane WP Rocket infinite lisansı kullanıyorum.

@Empat; hocam bilir. Yurt dışı kanallarında da iş yapıyoruz.
Site hızlandırmayla alakalı aradığınız her facebook grubunda bizi bulabilirsiniz.

Yerli, yabancı bu kadar siteyi WP Rocket ile hızlandırabilip, müşterilerimizi memnun ederken...
Siz WP Rocket kullanmayı bilmeyen rakiplerimizi memnun edemiyoruz.

Çünküsüne gelince...

Bu forum sitesindeki, bütün hızlandırma hizmeti verenlerin çalışmalarını inceleme fırsatı buldum.

"WP Rocket ne ki? Bas geç." diyenlerinizin ne tür ayarla kurduğunu gördüm. Görmeseydim keşke.

Eğer benim kadar site üzerinde deneyiminiz olsaydı,
WP Rocket kombinasyonlarının onlarca farklı versiyonu olduğunu görürdünüz.

Yine de söylerim. WP Rocket her zaman doğru çözüm değildir.
Yeri geldiğinde başka çözümler uygulanır.

Ama WP Rocket çöp algısı yaratmak yerine kullanmayı bilmediğiniz WP Rocket'in detaylarını bana sorun anlatayım.

Lider WP Rocket demiyorum. Şuan Nitropack açık ara önde. O lisans ücretlerini ödemek isteyenler kullansın.


Sizin gibi bu işleri yapan bir arkadaş daha vardı. Neden WP Rocket değil dediğimde, litespeed ücretsiz demişti.

Yani WP Rocket infinite lisansına ödeme yapmayan bazıları da WP Rocketi karalıyor.

Kazandığınız paraları biraz işinize yatırsanız gelişeceksiniz de... Neyse...