Milletin elinden Allah'ın verdiği rızkı alanlar elindekine şükretmeyip başkasınınkine göz koyan, doymayıp başkalarının ellerindekileri alanlar. Afrikadakilerin ellerinden aldıkları gibi.
Hiç bir zaman doymayacaksın. Karnın doysa ev isteyeceksin evin olsa yazlık diyeceksin, her zaman bir üstü olacak. Elindekilerin değerinin farkına varmadığın sürece nelere sahip olduğunu bilmeden zengin de olsan yokluk içinde yaşayacaksın. Eğlenmek zarurui ihtiyaç değildir, sen hedonistsen, haz bağımlısıysan o başka ...
Şükretmeyi, ensene vursunlar alsınlar lokmanı sen yinede ses çıkarma anlıyorsan yanlış anlıyorsun. Şükretmek rızkı verene teşekkür etmek, elinden alana boyun eğmek değildir.
Burdaki genclerin gelecekten kaygili olmalarinin nedeni daha cok daha cok istedikleri icin degil, "enselerine vurup lokmalarini elinden aldiklari" icin oldugunu sen de cok iyi biliyorsun!
Neyse, daha cok laf kalabaligi okuyamayacagim, benlik konu kapandi.