mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
...

kendini hariç tutup, bu işi yapan herkesi zan altında bırakmak yerine doğrudan açıkla...

açıklamıyorsan art niyetlisindir. örtülü konuşmakla olmaz bu işler.
mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eklentisiz optimizasyon diye bişey mümkün değil. arkadaş konuşmış işte kendine
Ben işin ciddiyetindeyim. Konuya yorum yapan çoğu insan da öyle. Sizinle birebir tartışmaya girmek istemiyorum ama 2 oldu. Artık bir şeyler yazmam gerek.

2'dir konuya yorum atıyorsunuz. Forumda optimizasyon yapan biri olarak yapılan işe karşı çıkacağınıza bana giydiriyorsunuz.

Eklenti kurup geçmiş lafı mı kızdırdı sizi? Neden bu şekilde davranıyorsunuz?

Ayrıca quantum tekniği ile yapan kişiyi bulabilirsiniz zaten, ne diye bu sekilde davranıyorsunuz anlamadım.