Zamanında bu işleri yoğun şekilde yaparken millet bize çok pahalısınız diyordu. Neden? Çünkü işimizi yaparken minumum eklenti ile yapıp özellikle kodlarla haşır neşir olup tek tek optimize ediyorduk. Bir kaç gün boyunca eklentilerine kadar optimize ediyorduk. Ama adımız PAHALICI, KAZIKÇI oluyordu...

Şimdi şu konuyu okuyunca piyasa nereye gelmiş diye hayret ediyorum. İş yapana da iş verene de yazık diye düşünüyorum. Allah hepimize akıl fikir versin demekten başka elden bir şey gelmiyor..