-Arkadaşlar aramızda sahtek/ar var.
-Kim?
-Söylemem...

Hocam uyarı için teşekkürler ama açıklamanızı engelleyecek bir durum yok ortada.
Forum kuralları gereği yanlış iş yapanı ifşa etmek yasak mı ben anlamadım? Neden direkt ismini vermiyorsunuz?