Trendyol ve Nescafe reklam kampanyalarıyla ilgili olduğunu düşünüyorum. Hatta bence Kasım Ekim'den iyi olacak. Ocak, Şubat ise Allah sonumuzu hayır etsin diyor ve konuyu sonlandırıyorum.