Bir eklentiden bu kadar nefret edemezdim herhalde. Eskiden severek kullandığım eklentiyi artık lisans olmasına rağmen kullanmıyorum O derece sıkıldım burada ki konulardan dolayı. Sadece eklenti aktif ederek bir şey vaat edenlerden uzak durun. Kimseye garezim yada yaşadığım bir husumet yok ama bu konuda eğitim alarak konu açıp iş yapanlardan da uzak durun. Kendini geliştirmeden, aldığın işin temasından, sunucuna kadar alt yapısını bilmeyen, bir ayar bozulduğunda müdahale edebilecek kadar bilgisi olmayan adam fayda değil zarar verir. 50 TL'ye Google gözüne gireceğim diye komple emeklerinizi çöpe atmayın. Bir keresinde optimizasyon hizmeti alıp kayma sorunu yaşadım, 2 gün ne yapıldıysa sorun bulunamadı, sonuç ne mi oldu? Komple her şeyi silip sıfırdan kurdum ve 24 saat boyunca resimleri ve ayarları düzenlemekle uğraştım.