Dolardaki yükseliş devam edecektir şuan için TL nin diğer para birimleri karşısındaki negatif ayrışmasını bir kenara koyarsak üstüne Fed yavaştan faiz artırma sinyalleri vermeye başladı DXY endeksi arttıkça dolar tüm parar birimleri karşısında güclenecektir gelişmekte olan ülkelerde bu daha hissedilir olur. Buna kendi temel sorunlarımızıda eklersek yükseliş devam eder gibi gözüküyor. Burada aklıma takılan doların 3TL den 9 TL ye gelmesi yüzdelik oranıyla 9TL den sonraki rakamlara ulaşması daha ürtükücü gözüküyor. YTD. Allah herkese sabır versin.