kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Sadece tüketime dayalı dış güçlerin kıskandığı ekonomimiz ve paramız her geçen gün eriyip değerini kaybediyor. Sizce doların artışı devam edecek mi?
Hedef 10TL, Güçlü Türkiye🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷