Yukarıda yazdığım yazıda herhangi bir kişi ismi, herhangi bir konu adı veya herhangi bir link yok ? Kaldı ki herhangi bir eğitim veya taktik yok, kimin beni neden şikayet edeceğini nereden çıkardınız ?
Öncelikle üslubunu düzelt. Konu içerisinde ''
Geçen buradan bir kit satın aldım'' diye belirtmişsiniz. Kişi adı ya da herhangi bir link olmasına gerek yok sonuç olarak bir insanın üzerinde emek verip üzerinde araştırma yaptığı bir eğitim kitabının içeriğinden bahsediyorsunuz. Bu kişi Ahmet olur Mehmet olur bunun bir önemi yok. Siz eğitimi almadan önce buradan bu fiyata domain alındığını biliyor muydunuz? Hayır tabi ki. Kalkıp şimdi burada yok bilmem ne vermedim bilmem ne olmadı gibisinden savunma yapma. Ben senin savunmanı alacak yetkide bir insan değilim savunma yapmanızı zaten istemedim. Düzgün bir şekilde verilen emeğe karşı yaklaşımınızın yanlış olduğunu betimledim. Madem böyle bir sorunla karşılaştınız şikayet konusu açarsınız olur biter. Şikayet konusundan şahsen bir şey çıkacağını düşünmüyorum çünkü sorunun başlı başına sebebi sizin hatanız yüzünden olduğunu düşünüyorum. Hayırlı işler kolay gelsin.