Sadece site adı söylemeyi kit diye satmak garip, bilindik bir site; bu arada birçok siparişi sorunsuz geçti arkadaşlarım, sizin durumunuzda bir sorun olmuş olabilir.
Zaten sorun değil hocam, ben PM'de arkadaşla konuştum. Maksat insanlar versio nl sitesine dikkat etsin diye açtım konuyu. Bir kaç kişi daha benzer sorunu yaşamış. Kampanyaları bitmiş olabilir. Fakat diğer arkadaş aksi görüş belirtmiş nedense. Maksat insanlar sorun yaşamasın diye açtım konuyu halbuki, verdiğim parayı da helal ettim. Neyse.