Yanlış yapıyorsunuz. Ye iç gez toz diyorsunuz umarım tüm masrafları siz karşılamadınız. Kızlar yemeyi çok sever eğer biri ile sevgili değilseniz karşı tarafın hesabını ödemeyeceksiniz. Yada hesabın yarısını karşıya ödeteceksiniz. Sonuçta arkadaş değilmisiniz neden tüm maddi yükü siz karşılıyorsunuz? Ben seni arkadaş olarak görüyorum yalandır. Ben seni sevgili olacak kadar beğenmedim demenin nazik yoludur. Zengin ve yakışıklı biri çıksın bak bakalım nasıl koşarak gidiyor. Sevgili olmadığın kişiyle herkes kendi hesabını ödesin zaten seni arkadaş olarak görüyorsa devam eder veya sevgili olmak isterse zaten olur. Aksi halde nasılsa masraflar senden diyerek eğlenmesine bakar. Ben bu yüzden kesinlikle ve kesinlikle ödemem bunuda başta söylerim. Yok yani öyle erkek adam hesabı ödetmez falan kızlar insan kullanmayı sever. Zamanla öğrenirsin bunu
Şöyleki giden parada değilim önemli değil yani çok bişeyde değil. Yeri geldi tabi ben ödeyeceğim falan yaptı ama bizde o olmuyor maalesef. Maddiyat bir tarafa maddiyata takılmıyorum. Kendiside takılmıyordu varsa var yoksa yok diyordu. Görüşmek istiyordu yarın gel gelebilirsen yada ertesi gün v.s. Saatlerce sabahlara kadar telefonda konuşup dışarda gezipte arkadaş olarak nokta koyması can sıkıcı. Ha şuda var başlarda diyordu arkadaşız falan filan diye sonra biraz zaman geçtikten sonra oda biraz sıcak bakmaya başladı olaya sevgili moduna girmeye falan başlamıştı. Ama bilmiyorum cidden. Ama şu bir gerçek parasız erkekleri sadece anneleri sever lafı doğru bir laf. Bakalım zaman ne gösterecek arayıp soracak mı kardeşi ilede aram iyi ikiz bunlar. Neyse.