emrexlife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bağcılar da oturuyorum 0,50 krs dan daha fazla komisyon veremem üzgünüm.
siz tanıdıkmışsınız işlem ücretnie hiç gerek yok 5 tl yeterli