Sana tek tavsiyem asla gidip yalvarma veya yazma eğer ona vazgeçilmez olduğunu hissettirirsen seni köpek gibi peşinden sürükler aynısını yaşadım. Hayatım boyunca tek pişmanlığım ayrıldıktan sonra köpek gibi yalvarmam olmuştu eminimki yalvarmamış olsam takmamış olsam 1 hafta sonra köpek gibi dönmüş olacaktı

Onsuzda mutlu yaşadığınızı görürse kendisini umursamadığınızı görünce bence tekrar yazacaktır.