Aynısı başıma geldi cok iyi arkadaştık sabah aksam takılıyorduk zaman ilerledikce artık hoslanmaya başladım ve konustum direk yüzüne karşı hiç unutmam tak diye söylemiştim ama o bana seni arkadas olarak görüyorum demisti o günden sonra birdaha görüşmedim onunla . Daha sonradan öğrendimki baskasını seviyormuş hemde pek fazla samimi olmasamda tanıdığım sohbetimin olduğu birini seviyormuş o günden sonra kimseyle artık samimi olamıyorum çünkü insanın güvenini kırıyorlar yasama sevincini yok ediyorlar resmen .Hocam insanoğlunun yaratılışı böyledir erkeklerdede var bu durum kadınlardada . Eve çok üzüleceksiniz ama sıkmayın canınızı elbet unutursunuz arada sadece aklınıza gelir o kadar .