Konu
iPhone kişisel erişim noktası sıkıntısı
14-10-2021, 23:54:40
#4
Fatihars
kişisel erişim noktası ayar kısmı açıkken bağlanmayı deneyin o ekrandan çıkınca diğer cihazlarda gözükmeyebiliyor