alperengnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Sinir bozucu bir durum hocam. Ben şöyle yaklaşırdım şahsen
Neden sevgili istemiyorsun? Günümüz ilişkileri klasik 4,5 ay sürüp ayrıldıkları için mi?
'' Arkadaşlığımızı seviyorum '' cümlesini, Beni kaybetmek istemediğin için mi kurdun? Çünkü arkadaşlıklar sonsuza kadar sürer diye yollardım. Cevaba göre şekil alırdım )
O an... işte sağlıklı düşünemiyor insan.