İstanbulun kilit olmaması garip olur Türkiye de 780 bin km2 ye 83 milyon kişi düşüyor. İstanbul da ise 5 bin km2 ye 20 milyon kişi. İstanbula bu kadar insanı dolduranlara bişeyler yapmak lazım. Yani Türkiye İstanbul kadar kalabalık olsaydı nüfusu yaklaşık 2.8 milyar kişi olması lazımdı Ne kadar mantıksız değil mi. İstanbul işte bu kadar kalabalık bir yer. Ne yazık ki Her geçen gün daha da artıyor.

WaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu trafikte okuyorum istanbul kilit