Romitet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesap başına 10 GB kota verir. Hotmail harici bir sorun yaşamadım, gayet stabil ve güzel. (Hotmaillerde spam klasörüne düşme/alma olabiliyor)
O tüm mail servislerinde oluyor hocam diğer ozel domainlere gitmesi yeterli

CliaWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba sosyaldizayn,


Bir çok müşterimiz yıllardır kurumsal veya kişisel alan adları için yandex kullanıyorlar. Şu ana kadar webmail üzeri, outlook üzeri veya script üzeri mail gönderim veya alımda herhangi bir sorun yaşamadılar.

İyi çalışmalar.
Peki örnek veriyorum yandex maile gelmesi gereken bir mail var ama gelmedi o durumda ne yapıyoruz?
sunucu da beyaz listeye almamız yeterli oluyor sanırım yandexte böyle birşey yok