Merhabalar arkadaşlar
Maillerde sürekli mail gitmeme gelmeme gibi sorunlardan dolayı yandex maile geçmeyi düşünüyorum. 200 tane hesabım var ve ücretsiz plan kullanacağım. Her mail hesabında kaç gb kota veriyor bilginiz var mıdır? Ve yandex mail kullanıp sorun yaşayan var mı? tavsiyelerinizi alabilirsem çok sevinirim
Merhaba sosyaldizayn,
Bir çok müşterimiz yıllardır kurumsal veya kişisel alan adları için yandex kullanıyorlar. Şu ana kadar webmail üzeri, outlook üzeri veya script üzeri mail gönderim veya alımda herhangi bir sorun yaşamadılar.
İyi çalışmalar.